• bilgi@forumegitimk12.com

Konuşmacılar

img
Araştırma ve İleri Analiz Danışmanı, Motto Danışmanlık

Özge Tarakçı ÖZKURT

19 Mayıs Üniversitesi İstatistik Bölümünden mezun olmuş, Marmara Üniversitesi Uluslararası İşletmecilik Bölümünde Yüksek Lisans yapmaktadır.

2008-2010 yılları arasında Trend Group Araştırma ve Danışmanlık şirketinde; Proje ve İstatistik Uzmanı, 2010-2011 yılları arasında Ipsos KMG Araştırma ve Danışmanlık şirketinde; Data Production bölümünde Data Production Specialist, 2011-2013 yılları arasında GfK Araştırma ve Danışmanlık şirketinde; Custom Research Executive, Auto, Energy & Finance Industries Executive, Corporate Reputation Management (RepMan) Executive ve son olarak Shopper Research Leader olarak görev almıştır.

2015-2018 yılları arasında ise Atlasteam Sales & Marketing Consultancy (Coca Cola Company) firmasında tam zamanlı Data Mining & Research Manager görevini yürütmüştür.

2013'den bu yana bağımsız araştırma projelerine danışmanlık yapmakla birlikte çeşitli firmalarla Proje bazlı danışmanlık, Doktora düzeyi tez araştırma danışmanlığı, çeşitli araştırma şirketlerine ileri düzey istatistik ve segmentasyon danışmanlığı vermektedir.

Ayrıca Motto Araştırma firmasında sürekli olarak Araştırma ve İleri Analiz Danışmanlığı vermektedir.

Bunların yanı sıra çeşitli üniversitelere lisans ve yüksek lisans düzeyinde Araştırma ve İstatistik konularında okuma ve anlama seminerleri vermektedir.

Uzmanlık alanları; Araştırma, İstatistik, İleri Seviye Analizler, Kurum Kültürü, Liderlik, Markalaşma Çalışmaları, Kurumsal İtibar, Müşteri Profilleme ve Segmentasyon çalışmalarıdır.