• bilgi@forumegitimk12.com

Konuşmacılar

img
ERA Kolejleri Kurumsal İletişim ve Marka Direktörü

Gülçin Aşkın ÇETİN

Üniversite yıllarından sonra kariyerine başladığı ilk nokta olan öğretmenlikle birlikte hayat boyu eğitimin içinde kalmayı seçen Gülçin Aşkın Çetin, 2006'dan bu yana eğitimin içinde öğretmenlikten yetişkin eğitmenliğine, insan kaynaklarından idari kadrolara kadar pek çok farklı konumda yer almıştır.

15 yıllık kurumsal hayatının son yıllarında eğitim kurumunun marka algısı ve itibarı üzerine çalışmalarını sürdürmektedir. Aydınlık bir geleceğin iyi bir eğitimden geçtiğine inanan, eğitime olan inancı ilk günkü gibi devam eden, eğitimi etik değerler üzerinde kurmayı hedefleyen bir eğitimci ve algı yöneticisidir.

Gülçin Aşkın Çetin; eğitim sektöründe marka iletişimi çalışmalarını yürütürken hedef kitle olan veli ve öğrenciler üzerinde özel çalışmalar ve araştırmalar yaparak doğru iletişimi kurmayı hedefler. Bir eğitim markasının algısı onu oluşturan öğelerden etkilenir. Bu öğeler başta insan kaynağı olan öğretmenler olmak üzere, öğretim ortamı, öğretim materyalleri ve ürün çıktılarıdır yani alınan sonuçlardır. Yapılan iletişim stratejileri ve pazarlama çalışmaları var olan algılar ve beklentiler üzerine kurulur.

Sıfırdan bir markanın oluşumu, varlığını sürdürmesi ve itibarlı hale gelmesi için süreçlerin inşaasında aktif rol aldığı süreçte; şunu söyler: "Markayı marka yapan büyük etkenler olduğu gibi, ona temas eden en ufak ayrıntıların dahi gözden kaçırılmaması gerekir, bu her kim ve her neyse..." Bu bakış açısıyla da profesyonel hizmet veren ajans işbirlikleri ve kurumun iç birimleri ile birlikte hareket etmesini sağlar.

Aynı zamanda iki çocuk annesi bir veli olarak; kendi beklentilerini de sürekli sorgulayan ve veli şapkasıyla kendi ihtiyaçlarını da ortaya koyan bakış açısıyla çalışmalarına gerçeklik boyutunu katmaktadır. Alanında danışmanlık yaparak da daha geniş bir fayda sağlamaya çalışmaktadır.